Wymiana rozrządu w silnikach 1,6

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jeday
    Classic
    • 2007
    • 2

    Wymiana rozrządu w silnikach 1,6

    na necie bylo po 3500 zł komplet do przełożenia.
  • Zed
    Classic
    • 2006
    • 5

    #2
    Wymiana rozrządu w silnikach 1,6

    Witam wszystkich. Jeastem tu nowy, ale za to już mam problem ze skodą. 2 m-ce temu kupiłem octavię 1,6 rok 99. Dzisiaj spotkała mnie następująca przygoda. Najechałem na kawałek druru, który zerwał mi pasek klinowy, a ten wpadł jakimś sposobem popd rozrząd i go zerwał. Jeden stuk i po ptakach. Mam taką prośbę może ktoś z forumowiczów ma skany z wymiany paska rozrządu? Chciałbym zajrzeć jutro w rozrząd? Silnik to chyba AEH ale nie jestem pewien. Jak coś macie do 1,6 to dajcie...
    POZDRAWIAM!
    P.S.
    Jeszcze nie zdążyłem się z tym autkiem zaprzyjażnić o on już mi tak odwinął... :P

    Komentarz

    • eR_
      Rider
      • 2005
      • 411

      #3
      sie specialnie nie znam, ale wydaje mi sie ze to grupsza sprawa i powinienes pocholowac autko do mechanika. Taki uszkodzony rozrzad to moze byc katastrofa dla silnika

      [ Dodano: Nie 15 Paź, 06 20:28 ]
      wogole to ten watek powinien byc bezposrednio w forum technicznym a nie poradnikach.
      Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
      Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Jak juz sie zerwal, to najczesciej jakis zawor sie pogial, tak wiec nie tylko to bedzie do wymiany. Proponuje nie zabierac sie w garazu, bo i tak potem auto na sznurku pojedzie gdzies dalej :x
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Castaway
          Ambiente
          • 2005
          • 125

          #5
          dokładnie na sznurek albo lawete i do mechanika od razu
          POzdro - Pit

          Komentarz

          • Zed
            Classic
            • 2006
            • 5

            #6
            Już wiem!
            Pęknięty tłok na drugim cylindrze, zgięte cztery zawory, pęknięcie głowicy...
            Ehhh... miałem passata B5 i coś mnie podkusiło...

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              B5 z jakim silnikiem, zeby wsiasc do 1.6 :roll:

              No, wlasnie i to jest kolejna nauczka dla innych ze paski co jakis czas trzeba wymieniac. Swoja droga bardzo dziwne ze cos wpadlo pod rozdzad bo jest on szczelnia opakowany, przynajmniej w TDI i stare golfy 1.8 tez tak maja. Tak wiec sadze ze to ten drut przyladowal w oslone i wtedy wszystko padlo, bo tak to wielorowkowy sie zrywa i koniec, auto jedzie dalej
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Zed
                Classic
                • 2006
                • 5

                #8
                B5 też miało 1,6 ale był dzwon...
                Pasek wieloklinowy też się zerwał i był nawinięty, razem z paskiem rozrządu na koło wału silnika. Dolna część osłony połamana. W zasadzie zostały z niej tylko fragmenty. Jechałem przez las. Może 30 km/h! Ot i cała historyja... :P Aha auto miało przejechane ok. 60 tys.km.
                Pech!
                Pozdrawiam i dzięki za pomoc

                Komentarz

                • daneczek76
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 3642
                  • Toyota

                  #9
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  szczelnia opakowany, przynajmniej w TDI i stare golfy 1.8 tez tak maja
                  i 1,6 AEE tez miałem szczelnie opakowany
                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                  Komentarz

                  Pracuję...